20 Ocak 2011 Perşembe

Enfeksiyon :(

Bu defaki enfeksiyon çok inatçı çıktı. Ateş 6 saati beklemiyor , ateş düşürücülerle bile 38 in altında ateş görmez olduk. Öksürük çok fena.. Öksürüp öksürüp sonra da kusuyor. Zaten 1 haftadır iştah çok kötüydü, iyice birşey yemez oldu. Son 1 haftada 1 kg zayıflamış.

Bugün buradaki baş doktorumuz Prof. Peter Bader uğradı. Şu an en önemli ve acil işin enfeksiyonu çözmek olduğunu söylüyor. Alp tam 3,5 haftadır derin nötropenide. Şuan vücutta hiç savunma hücresi yokken enfeksiyon ciddi bir hal alıyor. GCSF diye bir ilaç var, belki duyanlarınız olmuştur: Kök hücre üretimini coşturması için kullanılan.. GCSF kullanmayı planlamışlar ama hiç istemiyorum. Çünkü başka hastalıklarda kullanılsa bile çok çok gerekmedikçe lösemide tercih edilmiyor. Nedeni de, kök hücrelerle beraber, Allah korusun lösemi hücrelerini de coşturma ihtimali.. Neyse yarını da bekleyip öyle karar  verelim dedi enson.

Hadi Alpoşumun cici hücreleri, çok naz yaptınız, gelin artık..

Bugün yapılması planlanan testler, Alp'in ateşinin yüksekliği ve ayrıca trombosit ile kan verilmesi gerektiği için ertelendi.

Dün hangimiz donor olacak diye ben ve Erhan'dan kan almışlardı. Sonuçlar karışık çıkmış. Transplantasyonda en sakınılan CMV virüsü bende de Erhan'da da pozitif çıkmış. Ama antikor bazında.. Yani bu kısım kötü değilmiş ama bende ayrıca virüs aktif gibi gibiymiş ??? Emin olmak için yarın tekrar benden kan alacaklar. Hayırlısı olsun inşallah ama ben donor olmak istiyorum.. Allahım lütfen hayırlısıyla virüs negatif çıksın..

Diğer konular önemsiz, ev hala yerleşmemiş duyduğum kadarıyla.. Anahtarı teslim alırken 5 dakika görmüştüm sonra hiç gidemedim. Bu akşam sanırım Erhan hastanede kalacak, ben de bir duş alıp, uyku molası vermiş olayım. Bu nedenle blog'u da erkenden yazayım dedim. Yazamayınca kızıyosunuz sonra :(

2 yorum:

  1. Havva Hanım minik Alp'e acil şifalar diliyorum. Sizin gücünüz ve inancınız emin olun onu iyileştirecek buna tüm kalbimle inanıyorum. Bir anne olarak yavrunuz için neler hissetiğinizi elimden geldiğince anlamaya çalışıyorum, her gün sizin için dua ediyorum ve inanıyorumki yavrunuzla güle oynaya geçireceğiniz günlere çok az kaldı.

    YanıtlaSil
  2. havva hanim kizmiyoruz sadece sabir ve merakla iyi haber almayi bekiyoruz.ins bu gün atesi normale inmistir.Allah alp in ve sizin yardimciniz olsun.cok zor günler biliyorum ama rahat iyi günlerde var bu günler de geciyor.siz yine iyisiniz verilecek ilaclari taniyor biliyorsunuz bize bu ilaci vermemiz gerekiyor diyorlardi ama ne oldugunu bilmiyorduk bile.

    YanıtlaSil