9 Ocak 2011 Pazar

Tek kişilik oda sorunsalı

2 gündür hastaneyle tek kişilik odaya geçmek konusunda mücadele ediyoruz. Biliyorsunuz Alp'in nakil öncesi 2 hafta gibi bir süresi kaldı. Bu süre çok kritik. Allah korusun herhangi bir enfeksiyon kapmamalı.

En son dün klinik şefi, "bulaşıcı hastalığı olup, izole edilmesi gereken hastalardan sonra, siz en üst önceliktesiniz" demişti. Bu sabah boşalacak bir odaya alınacaktık.
Ama sabah "oda müsait mi , artık geçebilir miyiz?" diye sorunca "yooo başka hasta geliyor" dediler . Sinirden gözlerimde şimşekler çaktı sanki. Ağzımdan buradan nefret ediyorum cümlesi kaçırdım.. O derece yani..
sonra da şaka gibi bir durum oldu: yanımızdaki çocuğu tek kişilik odaya aldılar, biz kaldık. Sanırım duygularımız karşılıklı :(

Bu akşam yalnızız ama odamız iki kişilik formatta olduğu için, heran yeni bir hasta alabilirler. İnşallah oğluşun ateşi yükselmez de , tek kişilik odaya gerek kalmadan evimize dönebiliriz.

Bu arada yazarken farkediyorum, RMH'ı ne kadar benimsemişim; evimiz deyip duruyorum.. Eee adamların sloganı ne de olsa;  " home away from home"

Günün hoş anları ; İstanbul'dan Tuna geldi, şehir içinde kaotik kayboluşlar yaşadığı için ancak akşam 8 gibi bize katılabildi .:)) Asansör macerası ise, günümüze neşe kattı.. (Burada anlatıp karizmasını sarsmayayım, tanıyanlar kendisine sorsun ;))

Bu misafirler süper walla .. hem Alp'e hem de bize çok iyi geliyorlar.
Nakil süreci başladıktan itibaren misafirlik olayımız da pek olamayacak. Gelmeyi planlayanlara duyurulur ;)

6 yorum:

  1. günaydin
    ins atesi cikmamistir alp in.
    RMH ne neresi oluyor?

    YanıtlaSil
  2. bende gelebilmeyi o kadar istiyorumki :( imkanım olsa orada olsam destek olsam alpciğim için hergün dua ediyorum denizimi özledim alkımda kalbimde hep orda...
    Allahım yardım et lütfen binlerce dua edeni boş gönderme, masum bir bebek daha o (her ne kadar büyüdüm desede) annesine babasına ailesine sevenlerine bağışla...

    YanıtlaSil
  3. selam havva hn.
    çok merak ettim.iki gündür haber alamıyoruz sizden inşallah önemli birşey yokturrrrrrr...
    dualarımız sizinleeeee

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Cuce, tek kisilik odaya gecebildiniz mi, Alpos nasil, 2 satir da olsa hergun yaz, bizi merakta koma :) cuce olmayan selvi boylu yesim (bu arada hepiniz fason cucesiniz, tek gercek cuce benim kocam:))

    YanıtlaSil
  5. fatma
    havva hn.çok merak ettik alp nasıl 3 gündür haber alamıyoruz ...inşallah önemli birşey yoktur ...lütfen bir satırda olsa bize bilgi verin... inanın sabah kalkınca ilk işim nete bakmak oluyor hayırlı haber varmı diyeee....

    YanıtlaSil
  6. Havva hanım alple ilgili iyi haberlerinizi bekliyoruz
    sevgiler esin

    YanıtlaSil