28 Aralık 2010 Salı

Aslan kardeşler..

Cumartesi akşam hastaneden çıktık çok şükür. Aslında sabah çıkacaktık ama kan sonuçları gelince, trombosit verilmesi gerektiği anlaşıldı.. Trombositin hazırlanıp gelmesi, takılması , sonra gözlem derken akşamı bulduk..

Eve dönmek çok güzel.. Şükürler olsun..

Bu arada cumartesi amcamızı İstanbul'a uğurladık, yerine ablam geldi.. Deniz de burdaydı zaten.. minnacık evimizde Alp dahil  5 kişi olduk..
Cumartesi gece Ayşegül , Deniz ve ben aynı yatakta birlikte uyuduk.. Çocukken de uyumuşmuyduk hatırlamıyorum ama kazık kadarken zor oluyor.
İkinci gece yan odadaki Berk'lerden ekstra bir yatak alıp (Berk'in ablası Türkiye'de olduğu için bir yatakları boş.. Ayrıca zaten Berkçik hala yoğun bakımdan çıkamadı, annesi babası da başında..Allah yardımcıları olsun..) yer yatağı olayına geçiş yaptık.. Deniz yerde .. Ama daha mutlu..:))

Bugün kontrol ve antibiyotik almak için hastanedeydik.. Port takıldı.. Klasik korku, bağrış çağrış, sonra çok iyi dayandım, hani hediye ??? tartışmaları.. o kadar iyi dayandı ki, RMH'tan bile sesi duyulmuş :)))

Ayşegül ve Deniz biz hastanedeyken evi temizlemişler, alışveriş yapıp, yemek hazırlamışlar.. Biz gelince de Alp'le oynadılar yedirdiler filan.. Ohhh insanın kardeşleri gibisi yok.. Resmen tembellik ediyorum evde...Walla buna alışabilirim.:)

1 yorum:

  1. Allah'ın izniyle inşallah seneye sen bize bakarsın biz tembellik ederiz.şaka bi yana kardeş dediğin iyi gündede kötü gündede yanında olmalı. ee bizde burdayız .sen yap tembellik hakediyorsun inan bana..

    YanıtlaSil