9 Aralık 2010 Perşembe

Kampanya Devam

Bir facebook mesajı ile başlayan kampanyanın bu denli büyümüş olmasına inanamıyorum. Sadece Türkiye ve Almanya değil, (abartmıyorum) dünyanın her yerinden (İtalya, Fransa, Hollanda, Avusturya, Yunanistan, Kıbrıs vs vs)  mesaj ve telefon alıyorum.  Hem de nasıl içten mesajlar.. Bazınız "ben de kanserim ama canım feda,  ilik verebilir miyim" diyor, bazınız "5 yaşlarındaki çocuklarının bile teste katılmasını" öneriyor, bazınız "şimdi param yok ama maaşımı alınca hemen test yapacam" diyor..  Ne diyeceğimi bilemiyorum. Allah hepinizden tek tek razı olsun.. Ne kadar çok iyi insan yaşıyormuş şu dünyada..
....
Facebook'ta birkaç gündür sorulmaya başlandı: ilik bulundu mu diye.. Maalesef arkadaşlar.. Keşke.. ama bu iş o kadar kolay değil.. Daha ilk örnek verenlerin bile test sonuçları yeni yeni çıkıyordur.. Büyük bir çoğunluk ise henüz örnek bile veremedi. (mesela Berlin'deki doku tipleme günü 18 Aralık'ta..) İlk sonuçları tahminen yılbaşına doğru alabileceğiz. Ama içimi umutla dolduruyorsunuz.

1 yorum:

  1. Allah yardimciniz olsun,bende sizin facedeki paylasiminizdan sonra bagisci olmaya karar verdim ama ben hamburgda yasiyorum o yüzden berlindeki kampanyaya katilamayacagim icin verdiginiz linklerden yararlanarak bagicsi oldum henüz testim ulasmamistir bile daha dün yolladim.Rabbim sizin ve bütün hastalarfin sifasini versin,

    YanıtlaSil